Про нас
У КУ "Інклюзивно- ресурсний центр"
Михайлівського району Запорізької області
працюють відповідальні та досвідчені фахівці


Метою роботи нашого центру є:
- створення сприятливого освітнього середовища, в якому всі діти мають можливість брати активну участь, одержувати якісну освіту та успішно інтегруватись у суспільство;
- - забезпечення прав та рівних можливостей у житті кожної дитини.
Практичний психолог інклюзивно- ресурсного центру :
- здійснює корекційно-розвиткову роботу з дітьми, які мають емоційні або особистісні труднощі;
- формує та розвиває у дітей вищі психічні процеси (пам'ять, мислення, увагу, уяву, сприймання, а також різні необхідні комунікативні, соціальні навички і якості для кращої соціалізації та адаптації дітей у соціумі.);
- використовує у своїй роботі різноманітні методи корекції: терапевтичну бесіду, арт-терапію, малювання піском, казкотерапію та ін.;
- проводить корекційно-розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфери дітей;
- сприяє повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дитини на кожному віковому етапі;
- формує та розвиває у дітей вищі психічні процеси (пам'ять, мислення, увагу, уяву, сприймання, а також різні необхідні комунікативні, соціальні навички і якості для кращої соціалізації та адаптації дітей у соціумі.);
- використовує у своїй роботі різноманітні методи корекції: терапевтичну бесіду, арт-терапію, малювання піском, казкотерапію та ін.;
- проводить корекційно-розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфери дітей;
- сприяє повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дитини на кожному віковому етапі;
- формує та розвиває у дітей вищі психічні процеси (пам'ять, мислення, увагу, уяву, сприймання, а також різні необхідні комунікативні, соціальні навички і якості для кращої соціалізації та адаптації дітей у соціумі.);
- використовує у своїй роботі різноманітні методи корекції: терапевтичну бесіду, арт-терапію, малювання піском, казкотерапію та ін.;
- проводить корекційно-розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфери дітей;- сприяє повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дитини на кожному віковому етапі;
- інформує педагогічних працівників, громадськість, батьків про роботу інклюзивно-ресурсного центру, впровадження та переваги інклюзивної освіти.

Завдання практичного психолога інклюзивно- ресурсного центру:
1.Здійснювати первинний прийом батьків або законних представників дитини.
2. Проводити діагностичну оцінку когнітивної сфери дитини, з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам'ять, мислення, уява, увага.
3. Проводити діагностичну оцінку емоційно-вольової сфери дитини, з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин.
4. Формувати висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей дитини).
5. Узагальнювати результати комплексної оцінки (приймається колегіальне рішення про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами/для дитини з інвалідністю - з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
6. Надавати рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
7.Надавати консультативну та методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх закладів та батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами, які не відвідують навчальні заклади, а також надавати інформацію стосовно мережі закладів освіти, де надають допомогу таким дітям.
8. Надавати консультативно-психологічну допомогу батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
9. Брати участь та організовувати інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.