
Практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру в своїй роботі використовує різнопланові стандартизовані сучасні методики:
19.08.2021

WISC-IV (застосовується для оцінки здібностей та потенціалу дитини (наявний інтелект), а також набутих знань і навичок);

LEITER-3 (застосовується для оцінки невербального інтелекту);

CASD (застосовується для швидкої діагностики без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку або ступенів розладу аутистичного спектру);

PEP-3 (оцінює поведінкові прояви та здібності дітей);

CONNERS-3 (застосовується для оцінки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності та найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків та ін.).
А також проективні та малюнкові тести, сюжетно-рольові ігри та моделювання ситуацій комунікації, казкотерапія та